Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































13 november 2010

6 veckor till jul...

De stod det i ett sms jag fick i veckan. Det var från Åhlens, ett erbjudande för den som vill vara ute i tid! Första julklapparna har jag iaf tänkt ut, men har inte köpt någon ännu. En tanke är bättre än ingen tanke iaf så jag är nöjd.

Längesen det var en uppdatering nu så vad har hänt.. hmm! Har börjat ett "nytt" jobb, så har startat en ny vardag, nu med två jobb och sista kursen i skolan - c-uppsatsen... so far so good iaf =) Får se hur allt känns om ett tag.

Förra helgen spenderade jag med Åsa i Helsingfors hos vår söta Taru! En grymt rolig resa, nästa resa får inte vänta för länge nu...

Snön har kommit och lagt sig, iaf en stund, lite har redan smält bort, men hoppas att det mesta får ligga kvar. Det är ju november och det ska vara snö ute. Söta syster fyllde år i tisdags också så vi tog en tur dit i måndags för att fira henne. Mumsig tårta, mammas kakor och mormors bullar, de e grejjer de!

Har ännu en ledig helg nu så ikväll ska jag bara mysa i soffan! Möjligtvis en till promenad, men tänker vara väldigt lat annars och bara kolla på film/tv! Tycker att jag förtjänar det =)

Dags att börja nu kanske.. hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar