Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































29 november 2010

November lider mot sitt slut

Första advent är förbi och december är snart här... Tiden går så fort!

Grupphandledningsmöte stod på schemat idag, blev lite klokare och fick några fler idéer vad jag ska skriva nu men det går alldeles för sakta... Måste hitta lite mer inspiration nånstans!

Måndagen har annars varit väldigt innehållsfattig, efter Falubesöket så passade jag på att städa, efter det var de dags för träning. En träning som inte resulterade i lika stor lycka som förra veckan, det jag fasade för mest hände!!!! Axeln började göra ont igen =( Behöver få träna handboll så nu ska den där axeln inte få stoppa mig, smärtan ska bort och muskeln så om det behövs =P eller, kanske inte! Blev lite väl drastiskt där. Fick iaf tips om en laserbehandling, kanske den hjälper, får väl prata med någon kunnig inom området så jag kan få lite råd på vad jag ska göra... Tänker inte ge upp det här nu!

Tisdag imorrn och dags för jobb igen (i skolan) faktiskt ledig från EG imorrn så passar på att åka till Ludvika för att hälsa på min söta Tiina. Hon lär ju garanterat ha blivit större sen sist jag såg henne för det var typ två veckor sedan. =) Spännande, tänkte på det idag. Närsomhelst kan ju den där lilla bebisen titta ut, 20 dagar kvar till beräknat. Långt före tiden, eller efter nyår, det är kraven jag har Tiina =P hehe! =) Längtar massor efter den söta saken iaf, massa bebismys kommer det bli framöver!

Får se om tisdagen blir en väldigt bra tisdag, eller bara en vanlig tisdag... Har inga större förväntningar, men vore SÅ kul och SÅ skönt om det blir som jag vill!!! Håll alla tummar ni har.

Dags att släcka ljuset för kvällen, får ta min onda axel och gå till sängs.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar