Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































25 november 2010

Ännu en torsdag av mitt liv

Torsdagar, jag har börjat gilla dom ganska mycket faktiskt! För nu före jullovet så är det sista arbetsdagen för veckan, eller ja ibland iaf. Men det är inte lika jobbigt att jobba på helgerna. Det är vardagarna som är tuffast och det är då jag har absolut mest att göra. Helgerna kan man iaf få pusta ut även om man jobbar några timmar. Just nu längtar jag absolut mest efter att skrivandet blir klart. Känns som det aldrig kommer hända, hade varit så kul coh skönt att haft nån att skriva med. Men man har valt fel ämne, idrott är tyvärr inte lika populärt som matte eller som att bli förskolelärare. Så bara att bita i äpplet, borra ner huvudet i böckerna och skriva så pennan glöder... jippi!!!!!!!!!!!!

Behöver verkligen lite motivation nu, vad som helst! Behöver lite stöd, och där kom det... Som ett sms i mobilen! =P Av världens underbaraste och bästa Sara <3 Det underlättar lite! Hoppas tillräckligt....

Första adventfirande i skolan imorrn, det betyder ett besök till kyrkan. Även om jag är ledig så måste jag ändå följa med på sånt här, det är ju så kul =) Se och höra de söta små sjunga och uppträda.

Efter det så får jag äntligen fixa till håret igen, så det blir lite snyggt! Nu ser det bara tråkigt ut... Längtar efter att få sitta i stolen hos Jenny =) Måste vara lite julfin i håret.... Till allt som komma skall...

Give me power, give me strenght!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar