Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































26 november 2010

Freedag....

Tog mig lite sovmorgon imorse, var välbehövligt och otroligt skönt!

Efter lite skrivande begav jag mig till kupolen för att leta lite nya kläder att ja på julbordet nästa vecka, men när man väl ska ha nåt finns det ju såklart inget.. Så typiskt, blir ett nytt försök snart igen. Måste ju hitta nåt!!!

Eftermiddagen har jag spenderat hos min superhärliga frisör, så nu är jag fin i håret igen. Fick värsta festfrisyren innan jag gick också, lockar och uppsättning =) Du är så bra!!!
Precis kommit hem därifrån så nu är det dags att äta lite innan idolkvällen hos Sara och Peo börjar!

Håller fortfarande tummarna för mig själv...

Senast inläggen har jag skrivit hur mycket jag saknar vissa personer och hur underbara ni är mina vänner men har ju inte nämt alla så måste ju nämna två till idag som gör mitt liv helt underbart!

<3 Josefin <3 Malin <3 Älskar er så mycket!!!

 Min älskade gumma <3

                                             Fina, älskade syster <3

1 kommentar: