Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































18 november 2010

Jul, jul strålande jul... Inte än!!!!!

Får en massa julsms från alla affärer hela tiden, förstår inte att dom orkar börja nu... Flera veckor kvar ju!

Kanske inte ska säga nåt iofs för igår var jag faktiskt och införskaffade nästan alla julklappar. Typ 80% av dem är nu köpta men står fortfarande kvar i påsarna bredvid mig. Men jag måste gömma dem eller kanske slå in dem lika gärna. Nee det får vänta en vecka till, eller två =)

Skolan går fortfarande bra, c-uppsatsen börja närma sig en start och på jobbet går det också bra! Där närmar sig julen med stormsteg då vi nu börjat med julmusiken... lite tidigt men men, har inte så mycket att säga till om!

Har bestämt mig för att återigen försöka spela lite handboll också, träning på måndag i Mockfjärd. Lite mitt i skogen men vi får se hur det känns. Lite ringrostig lär jag ju vara men det ska man väl vara efter ett års uppehåll typ, nån träning sen är jag i form igen.(hoppas jag) Kul som bara den ska det bli iaf!

Ser att det är dags att städa lite nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar