Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































25 oktober 2010

Snart, väldigt snart

tisdag, onsdag,torsdag,fredag,lördag sen är det söndag! Inte vilken söndag som helst heller utan min, min alldeles egna söndag! Min födelsedag! weeee!!!!

Ni tycker att jag är knäpp, men ni får tycka det!

Måndag idag, en bra måndag. Skrev klart delexaminationen ganska snabbt. Tog typ en timme när jag väl börjat, men det tog lång tid innan jag faktiskt började. Men nu är den inlämnad, och nu återstår endast en uppgift på denna kurs. slutuppgiften som jag snart ska ta tag i.

Pappas födelsedag är det idag också, och som en present fick han byta däck på min bil. Vintern börjar ju komma sakta men säkert. Men han fick lite fika och tårta efteråt också. Presenterna kommer på fredag då det riktiga fikat bli, eftersom Malin också är hemma då..

Imorrn väntar lite provtagning i Falun, så dags att sova nu! Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar