Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































19 oktober 2010

Nu bara tolv dagar kvar =D

Yeah!!! Snart får jag äntligen fylla år igen, underbara dag du är efterlängtad...

Har varit enormt dålig på att uppdatera, men har inte riktigt hittat tiden att sitta ner och bara få skriva. Men ska försöka uppdatera lite vad som hänt nu. Händer ju inte sådär super mycket måste jag ju säga, samma vardag och ekkorhjul har det varit senaste tiden. Men nästa vecka kommer se lite annorlunda ut då jag nu gör min sista vecka på praktiken, någonsin!!! Känns så otroligt konstigt men samtidigt väldigt skönt såklart. Har njutit av varje sekund jag spenderat på skolan och tagit åt mig så mycket saker. Tips, idéer m.m. Men 6 veckor har snart gått och det betyder att det är slut. Ska njuta extra mycket av de två sista dagarna nu =)

Har blivit förkyld igen, men börjar nu bli lite piggare. Kände redan i fredags att jag inte var helt 100 men hoppas ju in i det sista att man ska slippa.... Men nejdå, det blev tydligen min tur iaf att få en liten förkylning.  IGEN! Låg helt däckad hemma hos mamma och pappa i lördags em. Hade spenderat hela dagen i Maserhallen och varit lite ledare för min klass i klasshandbollen. Som jag tyckte gick bra för övrigt, även om vi inte gick så långt. Men efter mycket stim, extremt hög ljudnivå och några nervösa stunder så kände jag att kroppen sa ifrån. Så följde med mamma hem och kröp ihop under ett täcke i soffan.

Söndagen hade jag ju sagt att jag skulle jobba eftersom jag vill vara ledig den 31, så var bara att masa sig upp och ta sig igenom en dag på jobbet! Inge kul var det.

Somsagt ni ser, händer inte så super mycket spännande i mitt ekorrhjul. Stöter inte på något nytt och spännande utan det ser likadant ut dag in och dag ut.

Men snart, snart så kommer det förändras, blir ett lite större ekorrhjul då jag måste tränga in lite mer tid på mitt dygn. Någon som har tips på hur jag ska lyckas med detta??? Längtar hur det än är till ännu mer höst, vinter och allt. Kommer förhoppningsvis hända mycket spännande saker framöver, vissa som jag redan vet kommer ske men även annat. Imorrn om jag har tur kan första förändringen ske, eller iaf början på en förändring. *hoppas* You never no what life brings you, kan man sähga så. Jaja man vet aldrig vad livet kommer med eller har för spännande att erbjuda. Bara att försöka spana framåt och hoppas att det äntligen är något bra! Jag ger inte upp iaf, den som väntar på nåt gott... så får ni fylla i resten själv.

Nu är det dags att sova så jag orkar med onsdagen också.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar