Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































4 oktober 2010

Denna nedräkning är den bästa

Dags att starta en ny nedräkning, 27 dagar kvar tills jag fyller år =)

Måndag idag och den startade jag med ett kurslag inne på hda. Lite lagomt kul, skönt med en lärare som inte försvarar sig till 100% och faktiskt kan ta den kritik studenterna framför! Cred för det...

Eftersom att det är måndag innebär det att en ny vecka startat igen. En ny vecka full med samma saker som veckorna alltid innehåller numer. Högskoleuppgifter, praktiken och dess uppgifter, jobb och sen försöka hinna med sig själv emellanåt också. Den sista blir minst prioriterad iaf, men en dag kommer jag också att få vara ledig efter jag slutat ett jobb och slippa ladda om för ett nytt. Men så länge det går att kombinera så kör jag på det! Vad ska jag göra hemma liksom? Hemma.. har jag ens ett hem?

Kanelbullens dag är det också idag, men blir nog ingen bulle. Hinner inte träna så mycket denna vecka heller så avstår gärna bullarna. =)
Känns långa vägar nu iaf att hösten är på väg. Vissa träd har redan tappat alla blad medan vissa fortfarande har alla fina höstlöv kvar på sina kronor. Blåser gör det i massor också, riktiga höstvindar nästan som en höst storm. Undra hur vintern blir i år? Kall tror jag definitivt men kan den verkligen bli lika kall som förra året? Återstår att se när de kommer.

Dags att plugga lite nu så jag slipper sitta uppe på nätterna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar