Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































6 oktober 2010

25

Så många år har jag snart levt, det tal jag kommer att skriva när det står vilken är din ålder?, min mamma skulle fylla det samma år jag föddes,(gissa hur gammal hon blir i år =P ) men så många dagar är det också kvar tills jag fyller år,wee!

Veckan rullar på precis som den ska! Onsdagen är snart slut, torsdagen ska ta vid. En torsdag som kommer innehålla en väldigt intressant grej. En torsdag som ska spenderas på min underbara VFU skola. Även om det tar en hel del kraft och energi så är det så otroligt kul. Njuter av varje ögonblick. Det intressanta som händer imorrn är att jag ska ha utvecklingssamtal. Min lärare från högskolan kommer och vi ska prata om hur det går o.s.v har skrivit en självvärdering som säkert kommer vara underlaget! Men det är alltid kul att höra vad som sägs om mig =P =)

När skoldagen är slut börjar träningen. Har lite rast där emellan för vila. Sen efter det tänker jag ta helg. Jobbar en sån där rolig mellanhelg till helgen så behöver en ledig fredag. Eller ja ledig, men inga tider att passa iaf.

Oj, klockan blev mycket idag! Dags att sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar