Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































21 oktober 2010

Baka baka massa kaka

Ägnade kvällen igår åt att baka.. Bara baka, baka massa, baka kaka =)
Min nyuppfunna kaka är min redan älskade drömtårta i en ny variant. Med lite apelsin, sjukt så gott det var! Verkade dom lärarna också tyckte det eftersom allt som jag och Malin (inte syster) bakat gick åt under dagen. Dom möttes av ett enormt uppdukat fikabord när de kom in i personalrummet inför första rasten. Vi satt och studerade deras miner och hur de reagerade! Riktigt roligt att se hur glada alla blev. Det bästa av allt var att igår så sa min lärare att ett litet mariekex kan göra en så otroligt glad. Idag fanns det, drömtårta, muffins, bullar och nån chokladkaka.. MUMS! =)

Tog med resterna till mormor&morfar sen till jobbet så har gjort många glada idag =)

Nu är praktiken slut, känns väldigt konstigt. Kommer sakna dom så mycket, som tur är så får jag snart se dom iegn =D Fick ett, eller snarare massor av tack för mina sex veckor jag gjort. Vid maten blev det kaos eftersom alla ville att jag skulle sitta med dem. så söta dom är =) Ni förstår inte hur underbart det är att vara med en klass varje dag, vilken sammanhållning man får med dem. Det är en underbar känsla! Värt varenda liten minut av slit inne på HDA.

Nu är en fas avslutad och snart tar nästa vid... Ser fram emot nästan allt!
Det jag inte ser fram emot så överdrivet mycket är ju då det där examensarbetet.. men jag tar mig igenom det också... Positiva timmen tror jag att ja har nu.. Haha!

Anledningen är nog för att jag tänker att det bara är 10 dagar kvar nu!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar