Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































31 augusti 2010

Prosit

Perfekt, precis vad jag ville! Bli förkyld!!! NEJ!
Har inte sovit på hela natten, värken i kroppen har gjort mig galen. 06.00 hade jag fått nog och gick upp och lade mig i soffan, lite sex and the city och en, eller snarare två koppar nespresso och en pandodil senare mådde jag lite bättre. Såg klart filmen sen somnade jag i soffan och fick iaf lite mer än en timmes sömn. Nu har tabletten slutat värka ock kan lova att hela kroppen gör ont igen. Vet nästan inte vilken smärta som är värst heller, träningsvärken eller det andra. Träningsvärken vet man ju att gör nytta iaf =P

Nu väntar jag på att mamma ska komma med ett apotek till mig så jag får må bättre för en liten stund igen. Verkar som det blir en dag i soffan idag. Plöja filmer och äta vitaminer och värktabletter. Jippi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar