Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































19 augusti 2010

Comebacken är gjord..

Iaf i konferensrummet =P
Ungdomsledarmöte för första gången på över ett år, comebacken i BHK som ledare har startat. Träningarna och matcherna kommer så småningom. Men kändes bra och var kul att vara tillbaka =) Fick en tröja med mig hem på en gång och overallen kommer inom kort! Rött och vitt har gått i graven där så är lite mer svart nu mer. Men snygg är den ändå =)

Har varit ytterligare en lång dag idag, var på jobbet halv sju imorse och var hemma igen vid halv åtta på kvällen då såklart =P men imorrn är det en ledig dag och jag ska njuta massor av den!
Vad jag ska göra det visar sig lite tabkar har jag!

Nu en kopp te och lite tv.. Te för mig är höst, men får tjuvstarta lite då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar