Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































25 augusti 2010

Kontot påfyllt

Lön idag, kändes riktigt bra. Förutom att man måste betala alla räkningar då...

Började dagen med att kontrollera om mina ögon var som dom skulle, och de var dom.. Inget hade blivit sämre heller så det var ju bra! Är ju redan halvt blind...
Fick bli en tur på kupolen också innan jag åkte hem för att äntligen ta mig igenom den där tråkiga boken. Men nu är den läst och första seminariet är förberett.

Fick jobba en stund idag ocskå, trots att det är en ledig vecka.. Bara tre timmar så det gick väl bra. Men nu är jag ledig i en dag till innan det bär av mot Norge och utbildning.

Har inget roligt att skriva tyvärr så kan lika gärna sluta här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar