Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































15 augusti 2010

Lång lördag och en solig söndag

Scones, båtar, Runn, paj, vänner och familj! En snabb summering av vad lördagen bestod av. Började med att baka scones, fick nåt ryck och tänkte ta med dom ut till stugan eftersom jag skulle dit. Slängde mig ner i båten på en gång när ja kom ut så drog vi iväg för att kolla på dom snabbare båtarna =) Så avundsjuk jag blev, vill också sitta i en sån där båt och bara flyga förbi på vattnet!!!
Efter en härlig, solig dag på sjön med mamma,pappa,mormor och morfar var det dags att bege sig hem för att starta och förbereda kvällens händelser... göra paj coh umgås med underbara vänner! =)

Nu är det den soliga söndagen och dags att äta frukost igen, men vet inte om jag tänker baka idag =P Får blir det som redan finns hemma =) Sen får vi se vad denna dag har att erbjuda..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar