Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































23 augusti 2010

Första delen i första etappen snart gjord

Kurslitteraturen är införskaffad, schemat är utskrivet, handboken är nästan genomläst och har öppnat första boken och läst en rad. I eftermiddag införskaffas kalender, block samt lite tillhörande och viktigt material! Sen är jag väl redo att börja skolan återigen, men denna gången för sista gången... Eller sista gången som oexad lärare! Nästa gång jag läser är jag färdig lärare och läser endast in sådant jag tycker är roligt =P Hehe! Glömde ju det viktigaste kom jag på, kursregistreringen gjordes i förmiddags också. Sitter nu och kollar på framsidan av den första boken som ska läsas. Inledning till etiken, nån som är avundsjuk och vill läsa den högt för mig??!! Inte ens bilden på framsidan lockar till läslust. Eller?


Städat har jag också hunnit med idag, rensat lite och fått bort alla grejer som stått överallt på golvet så har verkligen varit duktig idag, tur att man kan vara det nåndag!

Nu ska jag invänta mamma som slutar om två timmar! Sen är jag en kalender, lite pennor och nåt block rikare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar