Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































12 augusti 2010

Högsta vinsten?!

Drog absolut rätt lott idag.. Så vill Tacka min Mormor, min Mamma och min Malin(den sistnämnda endast för sällskapet =P ) för en härlig dag med betald shopping och mumsig mat! <3 <3 <3
Ni är underbara! <3

Som jag skrev tidigare har jag varit på tur med de tre ovanstående M:en, vi vandrade runt i Insjön hela dagen, och hittade faktiskt kläder på lager 70. Hör inte till vanligheterna numer, men idag fanns det massor =) Blev lite matpaus mitt i shoppandet innan jag införskaffade mig några espressokoppar så jag kan bjuda söta Amandus och KP på espresso i riktiga koppar =)
Jag och sis fick även shoppinglistan som pappa skrivit, så Claes Ohlsson fick också ett besök av oss. Så snyggt de hade fått de nu när de byggt om =) Mycket bättre.

Så ett ord för att summera dagen... Min familj är bäst! (blev tydligen 4)

1 kommentar: