Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































22 augusti 2010

Nostalgiskt

Nostalgidagarna har precis avslutats och hela Borlänge har varit fullt med fina gamla bilar och mopeder! Barnens dag har det också varit, men tror nog att nostalgin lockade mer =P

Jobbat mellanhelg har jag gjort, var riktigt skönt. Kommer inte ens ihåg när jag gjorde det sist. Från och med nu återgår mitt schema till det normala.. eller hyfsat iaf, är ledig hela denna vecka så kommer kännas lite konstigt. Åker iofs på kurs till Norge mellan fredag och lördag så lite jobb blir det, men det är så kul att vara på dom =) Lite jobbigt att vi ska åka bil bara.. Vi lär väl starta vår resa vid halv fyra på fredag morgon för att hinna dit i tid! Men kan bli kul det med, iaf för mig och Katja. Martin kanske inte tycker att vi är lika underhållande =P hehe!

Gjorde en liten tur med mormor och morfar ut till stugan idag på eftermiddagen. Var helt ok väder förutom att det blåste rejält mycket, men vi såg hur regnmolnen kom närmare och närmare. Vi inväntade regnet som vi såg komma över vattnet och åkte sedan hem och igenom regnbågen två gånger =) Så fint den visade sig över skogen och åkrarna.

Nu har jag myst ner mig i soffan och kollar på sagan om konungens återkomst, startade ju helgen med fredagsmys så avslutar den nu med lite söndagsmys.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar