Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































2 december 2010

Pustar ut...

en liten paus behövs nu... en mikropaus iaf!

Dagen har gått i ett, inte haft överdrivet många minuter att andas ut på! Jobb 1, jobb2, träning och fix! Var skönt att få komma hem och bara sitta ner och inte göra nåt, låta tankarna gå runt! Har en känsla av att jag inte kommer kunna sova inatt.. Men det gör inte så mycket för jag har ju sovmorgon imorrn =)

Inte bara sovmorgon, en helt ledig dag. Alltså inga tider att passa iaf, lär skriva lite men det gör jag den tid jag vill...

Ser fram emot helgen som är på ingående också, imorrn blir det väl kanske inte så mycket mer än Idol, men lördag blir det julbord med jobbet, ett av dem, Eg! Söndagen blir rolig den med, men tycker den startar lite väl tidigt... 07.40 är det samling för avfärd mot Ludvika och massa handbollsmatcher.... Lagomt pigg ja kommer va! Bit ihop.....

Dags att fortsätta med mammas present kanske =P hihi! Jobbigt att jag måste slå på lampan bara, blir så ljust då!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar