Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































10 december 2010

två veckor

då är det faktiskt julafton!

Men mycket saker ska hända innan dess...

Nästa vecka är sista hela veckan på jobbet innan det blir jullov. Efter jul börjar sen det riktiga allvaret med en 100% tjänst! Får se hur det kommer bli och kännas.... Blir det som nu kommer det gå hur bra som heslt. När mina långhelger kommer och jag är borta från skolan hinner man ju till och med sakna eleverna... Speciellt om det hänt nåt roligt precis innan helgen startar, då vill jag bara tillbaka för att fortsätta.

Mycket saker händer nu till veckan iaf! Det största av allt är ju att lilla mammsen blir gammal!! 50 år, så torsdag firar vi nog henne lite.. eller nog, jag tänker iaf fira dig då mamma så se till att ha tårtan i kylen för jag kommer vilja ha en sån! Presenten är alldeles strax klar, inte riktigt än. Har dom sista finjusteringarna kvar, men man kan iaf se vad det är nu =) hihi!

Slog in lite julklappar idag, är dags att börja med det nu så man slipper göra det i sista minuten när man ändå inhandlat dem i god tid.

Ikväll, eller typ om 15 min så börjar idolfinalen.. Spelar ingen roll vem som vinner, men mina aningar är att Jay kommer vinna. Men man vet aldrig, det kommer vara jämnt tror jag!

Ladda för finalen nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar