Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































4 december 2010

Vi tar ett steg närmare julen

det gör vi med att äta julbord! Det årliga julbordet med jobbet, i år, lite mer och lite bättre =)

Men fram tills dess måste jag nog ta tag i lite städning... Eller iaf packa ner sakerna i kartonger, går ju inte att bo så här. Grejjer ÖVERALLT och då fattas det ännu lite, bl.a. mina älskade skor!!!

Blir en sen kväll och en tidig morgon som kommer iaf, antar att det inte blir allt för tidigt ikväll, men 7.40 är det samling imorrn för avfärd mot Ludvika och en rad handbollsmatcher. Längtar dit för det är så kul att se grabbarna spela och få bevis på hur mycket de utvecklats och lärt sig på träningen.



Är redan andra advent imorrn med, tiden har redan sprungit förbi mig och jag kommer inte komma ikapp den.. Inte än på ett tag iaf! En arbetskamrat hade en tidsmaskin stående hos sig så tänkte låna den sen och fixa allt jag inte hunnit med.. =) =P



Längtar efter bebismys nu också... Räknar nog ner dagarna minst lika mycket som Tii =) Lite tidigare kan du väl komma... Inte mitt i julrusningen, snälla!!! =P

Nu tar vi tag i städningen och det andra som jag ännu inte haft tid med...

Så här lär jag nog känna mig imorrn =P väääldigt seeg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar