Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































23 december 2010

Han är äntligen här.....

Älskade lille Tim! Nu är du äntligen här!!!

Har inte träffat honom än, men längtar så otroligt mycket tills jag får träffa honom! Är inte biologisk moster, men är så nära en moster man bara kan vara... Det kommer han nog att märka med åren!

Den lycka jag kände när jag öppnade ett sms från min underbara Tiina var så fantastisk... Hade inte väntat mig något speciellt så fick lite av en chock när jag såg en liten ligga på hennes bröst och bara vara så söt man bara kan vara när man är en kvart gammal! Helt underbart och fantastiskt!!!

Grattis till er båda, nu är ni familjen Persson, och ni kommer få så många besök av en Karlsson så ni kan inte ana...

Lycka är nog enda ordet som jag kan tänka på och beskriva just nu! Det är så fantastiskt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar