Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































21 december 2010

Ledighet Och Vila =

LOV! Jullov!!!

Nu är det jullov från ett jobb ända fram till den 10/1!

Förra veckan var full av överraskningar för mamma. Vi firade henne i tre dagar på olika sätt. Fika med släkten, middag med närmaste släkten och sen en fest för alla vännerna! Tror nog att mamma var nöjd till sist iaf. Hon blev ju både stylad med nya kläder och bortskämd med massa annat!
Hade varit skönt att få vara ledig på söndagen och fått vila upp sig... Men det får bli en annan dag, typ torsdag kanske. Håller ut tills dess...

Nu är vi inne i julveckan och det är bara tre dagar kvar till julafton. Måste slå in de resterande julklapparna idag om jag ska hinna innan torsdag, och det vore rätt skönt att bli klar innan dess. Så snart åker sax, julpapper och lite tejp fram. Ja såklart att snören och andra tillhörande grejjer också ska plockas fram.
När jag var lite tyckte jag att det var mycket roligare att slå in alla dessa julklappar, nu tycker jag bara att det är otroligt tråkigt! Jag vet inte varför, men har helt tappat den där mysiga härliga känslan med att slå in julklappar... Nu är det bara jobbigt! Men ska försöka peppa upp mig lite med julmusik så kanske det kan bli roligare.

Klappinslagning nu då....

1 kommentar:

  1. Din Gamla mamma är mer än NÖJD. Ni ska ha jättemycket Tack.

    SvaraRadera