Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































15 december 2010

Kanske... Kanske inte!

Det får vi se!

En vecka plus nån enstaka liten dag kvar! Sen är det faktiskt julafton.. Tjatar så mycket om julen i alla inlägg nu, men jag tycker om julen och ser alltid fram emot den! Det gör jag även i år även om den inte kommer bli som den tidigare varit! Men men julen kommer alla år vare sig man vill eller ej!!!

Imorrn fyller mamma gammal, 50 år mamma!!! Nu är du faktiskt gammal nog att erkänna att du blivit gammal =) hihi! Lite tårta får det bli för henne, festen får vi väl ta när du fyller 60 när du är nog gammal att inse att du ska ha en sån!!! Långsiktigt tänkande jag vet, men kan inte låta bli att undra hur mitt liv kommer se ut när jag är 50... Vad har jag hunnit gjort, hur ser allt ut, och alla frågor därtill... Men det är framtid och det tänker jag inte tänka på nu för nu ska jag sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar