Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































19 november 2012

För tidigt för summering?

Funderade nyligen på hur mitt 2012 varit...

När jag summerar ihop alla 10 månader och 19 dagar som passerat och reflekterar över saker och ting som varit och som har hänt så tycker jag nog att 2012 varit ett bra år. Det finns ju alltid saker man vill göra annorlunda, som man ångrar eller saker som man borde gjort. Men det är väl så livet fungerar, man måste göra fel för att lära, man måste ta chanser/risker och våga för att komma framåt och man lär nog även låta bli saker för att kanske göra dem vid ett senare tillfälle som passar bättre. Nu blev det här lite konstigt djupt, vilket egentligen inte var meningen men eftertanke kanske kräver sitt djup?! Eller, vad vet jag.
2012 är ju inte riktigt slut än och på en månad + lite mer hinner det ske massor. Men då kanske inte tiden finns istället, så fortsätter nog tänka på den.

Sambo, arbetslös, nytt jobb, tillbaka, är några ord som beskriver mitt 2012. Några av er vet vad alla ord betyder medan andra kanske knappt vet nåt. Men vad gör det, jag vet ju vilken berättelse som finns bakom varje ord! Vissa vill jag och kommer jag nog dela med mig av vissa förblir mer personliga och privata.

Varje år är ett nytt år! Bra eller dåligt? Puckat eller smart sagt? Genomtänkt eller inte?

2012 - regn, kallt, slask, lycka, frustration, jobb, nytt jobb, avslut, stress, sambo, Cypern, Tyra, glädje, gråt, Liam, älska, vänskap, kär, jobbigt, tufft, renovering, träning, ny vänskap, kärlek, upplevelser, familj, återseenden, egen tid, andning, IPhone, IPad, musik, sång, dans, misstag, besvikelse,förändring och fantastiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar