Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































11 november 2012

Återupptagen

Nu är det väl kanske på tiden igen att jag tar och börjar skriva lite... Något år, många händelser och massa saker har hänt sedan det sista inlägget skrevs. Men det är dåtid och historia, vissa saker kanske får en egen post för att de är av betydelse trots att de egentligen är historia. Medan andra saker förblir passerade och endast finns i minnet.

Men för att uppdatera lite...
Personfakta:

Namn: Fortfarande Therese Karlsson
Ålder: Har nyligen uppnått 27
Civilstatus: Sambo
Jobbar som: Tillfälligt lärarvikarie några timmar i veckan, resterande tid lyxhustru (trots att jag endast är sambo)
Bostadsort: Borlänge
Skostorlek: 39
Längd: 170
Vikt: Jag är kvinna så den skriver man inte ut, men jobbar på att bli några kilo lättare (evighetsgöra)

Har kommit något steg längre på min livstodolista!

Köpt egen lägenhet - check

Ja men det var väl kanske den punkten jag fixat sen sist... Hade kanske inte behövt ha med den lilla detaljen, men för mig är den enormt viktig. Det är nog en såndär historiedåtidssak som skulle kunna få en egen post för det var inte det lättaste!

Nej men om detta kanske skulle få vara inledningstalet, texten, inledningEN på den nya bloggen!
Så får det bli, dags att försöka sova, undra vems ljuva stämma jag ska somna till idag... Babben Larsson och Mark Levengod har redan fått göra sitt. Kanske är det någon skådis tur, eller politiker, eller så väljer jag helt enkelt att lyssna till andetagen från den där snygga killen som ligger bredvid mig! Han jag somnar bredvid varje natt och som är så fin att jag inte kan slita min blick ifrån eller sluta tänka på hur galet, otroligt lycklig han gör mig <3

1 kommentar:

  1. Välkommen tillbaka, ser fram mot härliga inlägg! //Å

    SvaraRadera