Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































13 november 2012

Det är inte alltid så lätt det här...

Ett, två, tre, fyra, fem, sex, sju och åtta, eller nej han snubblade. Sju igen sen åtta, kan hålla på hur länge som helst med dom här fåren. Flygandes över hindret en efter en, små vita fluffiga får med svarta klövar och rosaaktiga öron. Ska dom verkligen kunna hjälpa mig att somna? Det vore ju skönt, men när ett får helt plötsligt snubblar så kommer en annan tanke och den lockar fram en ny tanke och den i sin tur en ny, sen fortsätter det sådär ett tag tills jag kommer på att jag ju räknade får! Vart tog de vägen?! Alltid har jag haft detta sömnproblem, så länge jag kan minnas. När jag var liten valde jag ut en bokstav och sen försökte jag komma på så många ord jag kunde på den bokstaven eller så många namn jag visste. Inte tjej och killnamn blandat utan uppdelade. Det funkade då så kanske borde testa igen. Någon annan som har ett annat tips? Det enklaste vore ju om jag bara kunde göra som de flesta och bara lägga huvudet på kudden och blunda, men det fungerar inte så ofta.

Lär nog leta på den där John Blunds gömma så jag kan ta hit honom precis innan läggdags!

Wish me luck!

1 kommentar:

  1. Tänk på något roligt, fick tipset av mor o far när jag var liten, funkade då, funkar faktiskt idag också:-) Då var det mer att tänka på kalas, nu mer på semesterresor och kul helgaktiviteter. Sov gott!/ Å

    SvaraRadera