Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































21 november 2012

Avskrivning

Försöker återigen sova men fåren bara snubblar hela tiden!!! När man vet att klockan ringer tidigt morgonen efter så är det alltid omöjligt att sova. Sen att min näsa just nu inte samarbetar alls gör inte det hela lättare. Längtar tills brevet från Falu Lasarett ligger i brevlådan så jag kan få en undersökningstid och förhoppningsvis få en användbar näsa! Min är just nu bara dryg, kan ju inte andas med den och det är väl ändå den största uppgiften den har? Men tänkte att om jag skriver lite här så kanske jag kan sova sen.

Men vad ska jag skriva om...

Gav Stockholm ett besök i helgen. Var på Nitro Circus på söndag kväll men vi passade på att åka ner hela helgen. Hotell, hotellfrukost, shopping, hälsa på vänner, åka tunnelbana och lite annat skoj. Lördag kväll var vi först och käkade hela gänget på Hard rock café sen gick vi på Norra Brunn, riktigt kul. Rekommenderar det verkligen, men nästa gång blir det att boka ännu tidigare för att få äta där också. Lite drygt med den långa väntan innan de körde igång, men värt all väntan! En bra helg i huvudstaden avslutades på Globen med en grym show av Nitro Circus!

6 timmar och 12 minuter till klockan ringer. Kanske ska ge det en chans igen.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar