Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































6 september 2010

Måndag igen..

Var riktigt trött när jag vaknade imorse, men med 20 minuters sovmorgon lyckades jag ta mig upp. Styrde bilen mot högskolan för en föreläsning i yrkesetik. Hade inte direkt mågra höga förhoppningar om den, men var nog en av de bästa föreläsningar jag haft under mina tre år på högskolan. Ämnet är inte det mest intressanta även om det finns en hel del, och då menar jag en hel del att diskutera inom det. Men föreläsaren som vi hade var grym. Först och främst använde hon ingen pp presentation, bara det är ett +, men sättet hon pratade på. Lugnt, intressant och självsäkert. Inte många gånger man blir positivt överraskad när det gäller HDA, men idag lyckades dom!

Har spenderat några timmar hos mormor och morfar idag, med en paus för att planera in min VFU och mina praktikveckor. Kommer ha en hel del att göra, men ser verkligen fram emot det och det kommer bli riktigt kul. Hoppas jag får de resultat jag vill ha också.

Har blivit frisk nu också, så nu är träningen i full gång igen.. Inget ska stoppa mig nu. Blev ett medelpass idag coh blir ett medel även imorrn. Efter en tripp till Ludvika och innan det tre timmar långa arbetspasset.

Nu ska jag försöka tenta lite.. usch, inte lockande, men den ska snart in och den verkar svårare än vad jag tänkt... Blääää!!! Vill bara tänka på den kursen jag har nu, inte den jag redan gjort.... Så önska mig lycka till med den....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar