Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































2 september 2010

Flytthjälp

Det är vad jag ska vara idag. Så dags för paret Persson att flytta till hus. Ska bli kul att se hur det ser ut, vet att jag kommer spana in alla vitvaror det första jag gör. Har sett lite på bild innan men måste ju kolla lite mer noga.. Arbetsskada kallar vissa det, men förstår inte vad dom menar med det =P

Nu är jag i form för att starta igång höstens träningspass på allvar. Förkylningen har inte helt gått över, även om den väldigt snart har försvunnit!!! Men igår inhandlade jag.... skor... jag hör era suckar ända hit =P Behöver hon verkligen fler par skor?? Ja det behöver hon faktiskt, träningsskor var det denna gång, nya löparskor och nya inneskor. Rea på allt dessutom så då måste man passa på =)
Det jobbiga med att köpa skor är att dom alltid ska skicka med kartongerna! Vad ska man med dom till? Visst har man ett stort hus så kan man ju spara dom i källaren eller nåt medan man väntar på att alla födelsedagar och julafton ska komma så man får användning för dem.. Så gör inte jag =P Visade skorna för mormor och mina söta kusiner igår och när Albin fick syn på en av kartongerna ville han absolut ha den. Kan jag få reebok kartongen? Klart du kan få. Hoppas han tog med den hem sen också =P =)

Frukostdags nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar