Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































13 september 2010

Back to reality

Imorrn är det återigen dags för praktik, 18 dagar. Kommer bli så kul, hoppas jag iaf. Tvekar inte en sekund på att ännu en stor utmaning väntar så bara att fokusera och köra på.

Lördagen var en riktigt otippad dag/kväll. Men så sjukt rolig =) Började ju med inventering, åh så pigga alla va... Ingen förutom jag som tykte det var en god morgon =P Tur att en av oss iaf var lite glad. Hann med att shoppa kvällens outfit efter jobbet innan Malin och pappa kom och hämtade mig. sen bar det av ner till stan och det var dags för mat. Efter det rullade allt bara på och kvällen blev lång, men den var värd varenda liten minut. Söndagen var ju lite seg, även om jag mådde BRA. Bjöd hem mig själv till Boms och åt middag med dom bästa! <3

Måndag idag, även om den snart är slut. Ledig dag!!! Bra dag =)

Dags att sova så jag är pigg imorrn.... Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar