Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































4 september 2010

Har ingen rubrik att skriva

Underbar rubrik som fick öppna detta inlägg. Fantasin nere på 0....

Igår var det en fredagsmys fredag... Vilket innebar massor av fredagsmys =) Efter det "krävande" seminariet jag hade inne på högskolan var det dags att bli lite fixad i håret. Så blev ett besök hos Jenny som fixade till mitt hår så det ser bra ut igen. Lite mer färg och en annan färg samt några cm kortare hår har jag alltså nu. Fredagsmyset fortsatte jag sen med Sara och Peo. Middag på Tzatsiki och en fotbollsmatch i soffan med lite popcorn... Det bästa är när man blir bortbjuden och dom har popcorn ...Det är ju så sjukt gott!!!! Jag måste försöka få in en mikro nånstans...vart??!! Finns ju ingen plats i köket.

Lördags förmiddag nu, solens strålar skiner igenom den ej uppdragna persiennen... Dags för frukost strax och efter det lite jobb.. Riktigt lyxpass idag, 12-15. Men mindre lyxigt imorrn istället då. Camilla har även tagit sig upp igen så kvällen spenderas med henne... =)

Nu kurrar min mage....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar