Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































25 oktober 2011

six days

sen blir jag 26! Nedräkningen är som vanligt igång. Samma visa varje år! =)

Weee!!! Har bakat bullarna och två sorters kakor, blir lite mer bakning på fredag och massa fix inför lördagens fest! Bål, ballonger, och massa annat kul!

Tänk att jag aldrig växer ifrån min födelsedag =P Längtar lika mycket varje år och är precis som alla andra födelsedagar alltid lika spänd dagen innan och kan knappt sova... Tänkte nyss tillbaka på förra årets chamoagnefrukost som jag blev serverad när vi var i Helsingfors, bästa frukosten någonsin tror jag. Ni som vill bräcka den får kämpa lite =) Lägger upp en bild så ni får se hur lyxig den var

                                                          Min sida på frukostbordet =)
                                                              Hela frukostbordet =)

Underbara Helsingfors, underbara Taru och underbara Åsa! <3 <3 <3

Men det var ett år sen, årets fördelsedag kommer också bli underbar tror och hoppas jag... Snart snart är den här igen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar