Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































13 oktober 2011

Dagarna rullar på

vardagen är ett faktum och hamsterhjulet snurrar för fullt.... i några dagar/veckor till sen är det faktsikt semester! =) Så underbart skönt.....

Min dag kommer först, sen tre dagar senare lyfter vi mot solen, längtar massor!!! Det lilla avbrottet från hamsterhjulet gör så otroligt mycket, och ännu bättre blir det eftersom det allra bästa sällskapet är med <3

19 dagar återstår alltså nu tills jag fyller 26, närmare 30 än 20... Känns konstigt, men vad gör det egentligen!? Vaccinationstanten för att kalla henne något fint... berättade för mig förra veckan att eftersom jag är född 1985 så börjar jag ju närma mig 30 och det är dags för en ny stelkrampsspruta. hmm, det är ju flera år kvar, riktigt fräckt sagt tycker jag. Men leendet på han som satt bredvid mig gick verkligen inte att missa! hmm.... grr!!!

Snart är det helg och jag ska jobba lördagen!!! shit det var längsesen sist, men men man lär väl ta dom också ibland. ska ju verkligen inte klaga eftersom jag inte jobbat en helg sen i början av september och inte kommer jobba en helg efter denna förrän i november! Står ut denna lördag =) =P

Torsdagskvällen närmar sig sitt slut och det börjar bli dags att krypa ner under täcket. Hoppas snälla att jag kan somna inatt, sov så dåligt igår och orkar inte med en till natt av dålig sömn!!!

Godnatt till er alla!

1 kommentar:

  1. Njut av din "ungdom" så länge den varar;) /Å

    SvaraRadera