Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































30 oktober 2011

Dagen före dagen efter!

Det är idag! =) Klockan är omställd, en timmes längre dygn och jag är helt vilsen i tiden. Känns inte som att klockan bara är elva, men det är rätt skönt =)

Dagen efter var ju också idag, vilket betyder att jag hade inflyttning/födelsedags fest igår. Roligt var det och glada blev alla av bålen och den övriga drycken som fanns. Presenter fick jag också, massor av vin, resa till stockholm, något att förvara vinet i och blommor samt en presentförpackning med te, hallon&vanilj skorpor och lite marmelad.

Dagen före betyder såklart som ni redan förstått att det är imorrn jag fyller år =D weeee!!! Äntligen är dagen här, har längtat ett helt år!

I eftermiddag kommer släkten och fikar, ja släkten plus några övriga. Sötaste Tim kommer också =)

Nu är det handling som står på schemat, städningen är redan klar, den fixade Mattias mesta delen av idag! Hjälpte ju inte att man städade igår, golvet var ännu kladdigare idag är innan första städningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar