Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































18 oktober 2011

Mörkaste dagen hittils

Har varit mörkt hela dagen idag...Den gråa, trista himlen har idag bara levererat regn och mörker. Första riktiga höstdagen den var nog idag!

Annars har dagen bestått av träning, jobb och vardagsgörat - tvätt och matlagning! Nu är det tv häng som gäller i några timmar innan det är dags att sova. Fortsätter min lyxvecka med ett 9.30- 17.30 pass imorrn. Att sluta innan klockan sex en vardag det är lyx för mig, för det betyder att kvällen blir normal och att middagen intas på en hyfsat normal tid och inte efter halv nio som den oftast gör...

Även på torsdag får jag sluta tidigt =) Även om det är utbildning på kvällen och möte tidigt på morgon så kommer dagen bli bra.. Cylinda utbildningar är alltid bra och roliga, sen skadar det ju inte att man får äta världens godaste smörgåstårta heller =) hehe!!!

Fortsätter kvällen nu med slutet av halv åtta hos mig... allt ser så mumsigt ut jämt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar