Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































31 oktober 2011

Dagen är här

och börjar sakta närma sig sitt slut! Allt har varit helt underbart idag, började med ett grattis tidigt imorse innan Mattias gick upp fortsatt av skön sång från Mamma och Pappa! Sen fortsatte gratulationerna att ramla in, både via sms och fb. Blev bjuden på lunch av mamma, unnade mig själv en liten smikning sen fick jag höra mer sång från Mattias morfar som ringde och sjöng en inte så liten trudilutt =)

Nu har vi precis kommit hem efter en god middag i Falun =) Så sammanfattningen av denna dag blir som vanligt bra, en helt fantastisk dag! Tack för alla Grattis =)

Imorgon är vardagen ett faktum igen och kl åtta infinner jag mig på jobbet igen för att jobba hela 2 arbetsdagar innan det är en veckas semester i Gambia!!!

LOVELY!! Nu längtar jag och vi massor.....

Godnatt på er allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar