Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































25 maj 2016

Hittade tillbaka hit, mycket saker som har skett och dags för nytt utseende på bloggen tror jag...

Tror jag såg att det var i augusti 2013 som jag hade gjort sista inlägget... Ojojoj vad mycket som hänt sen dess.
Huset hade vi precis köpt, nu har vi bott här i lite mer än 2 1/2 år och nästan hela huset är färdigrenoverat. Är ju inte direkt nån inredningsbloggare så lämnar den biten utanför. Men vad som hänt kan jag försöka visa med hjälp av bilder i kommande inlägg.

Huset har tagit massor av tid och tar fortfarande tid. Men det finns nåt som tar ännu mer tid men ger också tillbaka tusen ggr mer energi, kärlek och lycka! Det är ju såklart vår fina, underbara, busiga och älskade dotter! Våran Olivia ❤️

Hur en så liten person kan ha så mycket energi är oförståeligt!

Så dagarna numer går mest ut på att gå, gå och gå! Vi går runt murstocken några kilometer (känns det nästan som) per dag. När det är fint väder ute tar vi gåvagnen med oss ut och går åtskilliga vändor på lilla vägen. Fram och tillbaka till postlådorna. Står inte på förrän hon går där bredvid mig, helt själv! Mammas stora tjej, det går så snabbt. Även om det är så roligt att se hur hon hela tiden vill lära sig nya saker och göra nya saker så kan man väl få stanna tiden en stund ibland.
Kommer på mig själv jätteofta nuförtiden, eller ja senaste veckorna iaf, med att tänka tillbaka på henne som liten och nyfödd. Har kanske att göra med att jag för ett år sedan va jättegravid och helst av allt ville att vårt barn skulle komma lite tidigare... men tji fick man!

Ska försöka få upp lite andra bilder och nya rubriker så kanske bloggen kan komma igång igen 👍🏻

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar