Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































2 juli 2013

Omstart, restart, tillbaka!

Tänk att det ska gå i sånna perioder! En sekunden finns det jättemycket att skriva om och sen dröjer det helt plötsligt ett halvår till nästa inlägg!

Hur länge kommer det dröja till nästa inlägg nu?

Sommaren är här men värmen är lite frånvarande, som en svensk sommar tydligen ska vara nuförtiden?! Jobbar i två eller ja en och en halv vecka till sen tar vi lite semester. En tur till Norge på hojen några dagar, sen kommer vi hem packar om byter fordon och följer den svenska östkusten norröver. De jag pratat med senaste veckan gällande vår färd mot norr säger att de tycker att den vägen är tråkig. Har åkt den tur och retur en gång, inte hela vägen upp men till Umeå iaf, och jag gillar den. Kustväg och härliga vyer, kommer säkert bli lika trevligt den här gången också.

Ser fram emot vår tur till Norge också. Måtte det bli solsken!!! Åka hoj i regn är inte riktigt lika charmigt. Tycker nog att det är dags för mig att utforska grannlandet i väst efter 27 år. Varje gång jag varit i Norge så har det varit på kurs och utbildning. Då är man ju bara inomhus hela tiden. Men nu ska jag äntligen få se hur det egentligen ser ut.
Spänningen kommer att ligga i packningen, begränsad plats är inte min starka sida, men har inget val så det är bara att ta med det allra nödvändigaste. Och som tur är så ska jag ju faktiskt ha mc kläderna på mig större delen av tiden! Vilket betyder att jag inte behöver ta med mig så mycket ombyte. Endast ett par skor ska med!!!

-------> imorrn musik vid Siljan, Alexandra Rapaport, onsdag, halvdag!

Nu godnatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar