Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































18 september 2011

Höst på riktigt

Dagarna fylls med värme och solsken men kvällarna är riktigt riktigt kalla... iaf när man inte är van vid kylan. Såg en granne till mig i fredags som satt ute i bikini och solade nedanför hennes hus.. visserligen en väldigt varm septemberdag men ändå! Detta måste ju iaf betyda att hösten har börjat smyga sig på.

Igår när vi gick hem var det bara 6 grader..burr!!! Som tur va så värmde alkoholen i blodet litegrann =P utan den hade iaf jag frusit ihjäl tror jag. Blev en mysig kväll med bio och lite mat på Broken Dreams igår, mycket mycket trevligt och mycket bra sällskap =)

Måndag imorrn och inventeringsvecka nr 2 sätter igång, 07.00-10-00 rätt skönt arbetspass men rätt tråkigt. 5 inventeringsdagen för mig och nu är det dags för alla småsaker att inventeras. Det värsta av allt är ju att jag frivilligt tog på mig att inventera tillbehören på vitvaror imorrn.. usch!!! Varför egentligen!!!

Det går nog bra även om det säkert går åt en del mindre fina ord  =P

Söndagskväll nu och en film blir väl en alldeles utmärkt sysselsättning =) med bästa sällskapet såklart <3

Over and out för idag!

1 kommentar: