Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































23 september 2011

Felkonstruerad??!!

Kände mig iaf så idag på gymmet. Malin var med och skulle visa mig lite övningar, men hallå!!! Hur svårt har detta varit tidigare, idag kändes det då som att jag var felkonstruerad lite här och var. Spänna magen, spänna rumpan och samtidigt rulla upp bäckenet så svanken ligger i golvet.... Hur lätt var det, antingen spändes magen och svanken var nere men då va ju inte rumpan spänd... Det svåraste momentet i alla övningar är att andas. Går åt så mycket fokus för att jag ska andas hela tiden, och märkte att när Malin andades högt då gick det bra, men annars så fokuserar jag på övningen så då glömmer jag bort att andas. Va är det med mig och andning, kan inte andas samtidigt som jag tränar inte heller när jag pratar. Andas inte nu när jag skriver heller (upptäckte det nu). Andningskurs sökes....

Första dagen på långledigheten är ju idag och då ska vi göra vår årliga runda upp till Insjön och nåt mer säkerligen. Jag, mamma, Malin och Mormor. Förra året blev bävern och träbävern det bästa.. haha!!! Visar sig vad det blir i år, tur med vädret har vi då varje år iaf  =)

Kvällen avrundas sen med lite god mat och förhoppningsvis lite vin =) Kommer bli supertrevligt och mysigt!

1 kommentar:

  1. Haha, du är verkligen fel konstruerad, kan inte böja tungan och inte stå rakt i plankan.. skärpning! :)

    SvaraRadera