Olivia-Mattias-familj-vänner-glädje-hus-renovering-mat-skratt-----> MITT LIV































8 maj 2011

Sommaren är på väg

Nu äntligen har värmen återvänt efter att ha varit borta en vecka. Har ju varit riktigt kallt för att vara maj, men igår tror jag det vände =) sägs att det ska bli varmt under veckan också, skönt för den som är ledig! =P så lång tid är det faktiskt inte kvar till sommarlov och första semesterveckan. Har gjort en kalender som sitter i mitt klassrum som visar hur många skoldagar det är kvar. Tror vi är nere på 24 eller nåt nu.

Veckan som nu ska komma kan bli en av de bästa på länge faktiskt, jag hoppas på att få nyckeln på fredag, annars blir det måndagen veckan efter. Men i vilket fall så är det inte längre tid än en vecka tills jag har min alldeles egna lägenhet!!! Wee!!! Känns fortfarande helt sjukt.
Soffa, matbord med tillhörande stolar är inköpt, säng och de andra sakerna till sovrummet blir mitt på torsdag när jag och min söta gumma Josefin åker till Ikea. Tv:n är inte långt borta den heller =)snart är allt komplett!

Nu ska det fina vädret utnyttjas till fullo. Solat har jag redan gjort så nu blir det grillning. Eller jag ska äta det iaf =)

1 kommentar: